Lancia POL-CAR POZNAŃ Lancia POL-CAR POZNAŃ
         
Alfa Romeo Chrysler Dodge Fiat Dostawcze Jeep Abarth  
 
    www.lancia.pl        
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 















Usługi finansowe

• Usługi posprzedażne

Usługi inne

Więcej o usługach posprzedażnych


Assistance 24h


Pomoc drogowa Assistance 24h przysługuje wszystkim użytkownikom samochodów w czasie trwania 24-miesięcznej gwarancji. W ramach pomocy drogowej świadczone są następujące usługi:


Naprawa na drodze
Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia Centrala przysyła na miejsce zdarzenia Pilota w celu podjęcia próby usprawnienia pojazdu.



Holowanie do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi
Jeżeli pilot Centrali nie jest w stanie usprawnić pojazdu w miejscu zdarzenia, odholowuje pojazd do najbliższego punktu Sieci Obsługi Fiat lub warsztatu wskazanego przez Centralę. Jeżeli samochód nie może być naprawiony tego samego dnia, Użytkownikowi przysługuje alternatywnie jedno z następujących świadczeń:

  • Samochód zastępczy
    Centrala zapewnia go bez ograniczenia przebiegu kilometrów na czas trwania naprawy uszkodzonego pojazdu, nie dłużej jednak niż na 3 dni.

  • Kontynuacja podróży pociągiem lub samolotem
    Jeśli unieruchomienie pojazdu nastąpiło powyżej 50 km od miejsca zamieszkania lub siedziby Użytkownika, Centrala zapewnia transport kierowcy i pasażerów do miejsca zamieszkania lub do miejsca docelowego podróży pociągiem I klasy lub - gdy podróż przekracza odległość 1000 km - samolotem w klasie ekonomicznej.

  • Zakwaterowanie w hotelu
    Jeśli unieruchomienie pojazdu nastąpiło powyżej 50 km od miejsca zamieszkania lub siedziby Użytkownika, Centrala zapewni nocleg ze śniadaniem w hotelu kategorii max. trzygwiazdkowej na okres nie przekraczający czasu naprawy pojazdu, nie dłużej jednak niż 3 noce, wraz z transportem do hotelu.

  • Odbiór naprawionego pojazdu
    Centrala zapewni Użytkownikowi lub osobie przez niego wskazanej transport z miejsca pobytu (miejsca zamieszkania/ siedziby lub miejsca docelowego podróży) w jedną stronę pociągiem I klasy lub - gdy podróż przekracza odległość 1000 km - samolotem w klasie ekonomicznej do miejsca, gdzie samochód został naprawiony w celu jego odebrania.

  • Zaliczka gotówkowa
    Świadczenie jest realizowane jeśli unieruchomienie pojazdu nastąpiło powyżej 50 km od miejsca zamieszkania lub siedziby Użytkownika w sytuacji gdy zobowiązany jest on pokryć koszty naprawy niezbędnej do kontynuacji podróży, a nie dysponuje odpowiednią ilością środków finansowych. Centrala zapłaci za wykonana naprawę maksymalnie do 500 EUR, traktując to jako nie oprocentowaną pożyczkę do zwrotu w terminie 60 dni od daty jej otrzymania.

  • Dostawa części zamiennych
    Świadczenie realizowane jest wyłącznie poza granicami Polski w sytuacji, gdy części zamienne niezbędne do funkcjonowania pojazdu oraz konieczne do jego naprawy w następstwie zdarzenia uprawniającego do korzystania z pomocy nie są dostępne w miejscu dokonywania naprawy. Na życzenie Użytkownika Centrala składa zamówienie i dostarcza części pod wskazany adres.

Pomoc drogowa świadczona jest 24h na dobę przez 365/6 dni w roku na terenie Polski i Europy.

Korzyści dla Klienta:

  • Możliwość skorzystania z pomocy drogowej w przypadku unieruchomienia pojazdu.
  • Naprawa usterki na miejscu.
  • Łatwy kontakt z centralą zgłoszeniową, w Polsce bezpłatny nr 0 800 222 111, z zagranicy i z telefonów komórkowych (0048 61) 832 53 26.
  • Pomoc świadczona zarówno w czasie podróży, jak i w pobliżu miejsca zamieszkania.




 
 
· polityka prywatności    · informacje o cookies